lunes, 26 de abril de 2010

Me resulta tan extraño todo lo normal...


La normalitat perd tot el seu sentit quan deixa de ser purament un concepte, què i qui és normal? Per què? Segons la morfologia de la paraula allò normal és el que respecta i segueix les normes. Però quines normes? I qui les decideix? És massa utòpic, supose, pensar que la intuïció i el respecte comunitari són suficients per a dirigir una societat.
De vegades em sent tan fora de lloc i tan a gust... Què te de bo la normalitat??
Sense cap dubte creue de vorera , em negue rotundament a ser “normal”.

6 comentarios:

joanfer dijo...

De vegades aquest no ser "normal", aquest anar en contra les normes establertes, ha suposat en nombroses ocasions grans dosis l'alliberament individuals i també col·lectives...

En qualsevol cas, vulguis ser "normal" o no... sigues tu! ;)

Carlos V dijo...

Hola hem afegit el teu blog a Els Blogs de la Safor, si pots fes un enllaç al nostre blog. Benvinguda al panorama blogaire de la comarca!

http://elsblogsdelasafor.blogspot.com/

Anónimo dijo...

Estás buscando una respuesta?...La resuesta está en ti. Me gusta tu blog...

Andrea la Hierbas dijo...

Joanfer: Et trobem a faltar pels llocs de la xarxa, espere que tornes prompte, tenim moltes coses que aportar-nos ara que ens hem descubert. Petonets!

CarlosV: Gràcies! Ja us he enllaçat, és tot un honor per a una pixavina com jo.

Anónimo: Gracias por el consejo, creo que ya la he encontrado... Un beso

xoco_PV dijo...

Ja en som més Anormals al club! Exelent!

joanfer dijo...

Moltes gràcies, Andrea. Però estic segur que no m'heu trobat a faltar tant com jo a vosaltres... Ja hi torno a ser, amb més ganes que mai. Ens seguim la pista! ;D
Petons!! ;)

Seguidors

Mi foto
Gandia, La Safor
Benvinguts al recipient virtual dels meus vòmits literaris, endavant, no fa olor. Passeu i veureu el piset.